Javno vodoprivredno preduzeće „Vode Vojvodine“ dostavlja rešenja za 2017. za naknadu za odvodnjavanje uz istovremeno uvećani broj žalbi na rešenja.
Rešenja koja se upravo dostavljaju sačinjena su na osnovu baze podataka koju je preduzeće preuzelo iz Poreske uprave, ističe se u saopštenju ovog preduzeća.
Preuzeta baza ima dosta grešaka, nije potpuno ažurna, te stoga i na rešenjima ima grešaka. Nezadovoljni korisnici mogu da se žale u skladu sa uputstvom koje im je prosleđeno kao sastavni deo rešenja. Nedoumice se takođe mogu i lično razrešiti u kancelariji za rad sa strankama, od 10.00 – 14.00 časova, u poslovnoj zgradi JVP „Vode Vojvodine“, koja je upravo zbog toga i oformljena.
Sve žalbe, kojih su do sada primljene – nekoliko stotina, biće razmotrene u zakonskom postupku, a građani će blagovremeno biti obavešteni o ishodu.
Rešenja koja poštari nisu mogli dostaviti prilikom dva dolaska na adresu primaoca, neće biti vraćena u JVP „Vode Vojvodine“, kako je prvobitno navedeno. Sva ta rešenja biće ponovo u lokalnim poštama, a građani će ih moći preuzeti od 3. do 31. maja. Rešenja se mogu podići sa obaveštenjem koje je poštar ostavio na navedenoj adresi.
Svesni smo, navode Vode Vojvodine, da nas je veoma teško dobiti pozivanjem na oglašene brojeve telefona, uključujući i Korisnički servis 0800 21 21 21. Svi naši kapaciteti trenutno su u službi građana i činimo sve što možemo da greške što pre budu ispravljene. Međutim, poslato je blizu 700.000 rešenja, izuzetno je veliki pritisak, te molimo za razumevanje i strpljenje – navodi u saopštenju javno vodoprivredno preduzeće Vode Vojvodine.