Predsednica Vlade Ana Brnabić izjavila je na dodeli priznanja najuspešnjim domaćim robnim i korporativnim brendovima na završnoj svečanosti akcije „Najbolje iz Srbije 2017“, da su srpski brendovi naši najbolji ambasadori, kao i da imidž jednog brenda menja sliku čitave zemlje.
Premijerka Brnabić je tom prilikom istakla da joj je zadovoljstvo što je među najboljim i najpouzdanijim kompanijama iz Srbije, onima koji uspešno grade svoje brendove, a potvrdu za to im daju sami korisnici.
Po 13. put, kako je podsetila, Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija promovišu najbolje robne i korporativne brendove i na taj način podstiču stvaranje dodatnih kvaliteta proizvoda na srpskom tržištu.
Od 2004. godine, od kada postoji akcija „Najbolje iz Srbije“, Brnabić je naglasila da je za to priznanje konkurisalo više od 1.850 brendova, a nagradu je osvojilo približno 340 brendova. Prema njenim rečima, cilj akcije jeste da podrži stare i priznate brendove sa jedne strane, ali i da prepozna male, neafirmisane brendove kako bi im se omogućilo da budu konkurentniji. Premijerka je konstatovala da je sve više brenova koji konkurišu iz sektora IT, startapa i turizma, naglasivši da mnoge zemlje, upravo u tim branšama, grade svoje brendove. Vlada kao prioritet postavlja stvaranje stimulativnog ambijenta za poslovanje i razvoj domaćih kompanija i brendova.
Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež izjavio je da je „Najbolje iz Srbije“ naš način da kažemo „bravo“ – da nagradimo, podržimo i promovišemo najuspešnije brendove i podstaknemo manje dobre da budu bolji.U Akciji „Najbolje iz Srbije 2017“ nominovano je više od 150 brendova. Članovi žirija akcije „Najbolje iz Srbije 2017“ bili su predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije i istaknuti stručnjaci iz sveta marketinga, komunikacija i medija, zaštite potrošača.