Društvene mreže su poslednjih godina sigurno jedan od najpopularnijih vidova komunikacije i druženja među ljudima širom sveta. Koliko Zrenjaninci koriste društvene mreže i šta misle koliki je njihov uticaj na populaciju saznaćemo u anketi koja sledi
Društvene mreže su donele dvosmernu i višesmernu komunikaciju i svi komuniciraju na najrazličitije teme. Interakcija, taj momenat u kom je neki sadržaj koji smo postavili, doveo do toga da nam neko lajkuje post, nešto prokomentariše ili čak podeli sa svojim pratiocima, postali su kriterijum uspešnosti komunikacije na internetu. Zaista je malo onih koji su odoleli ovoj pošasti i nemaju profil ni na jednoj od društvenih mreža. Kao i kod svega drugog na svetu, ne treba preterivati ni kad je u pitanju vreme provedeno na društvenim mrežama kao ni način na koji o njima razmišljate. Koliko imaju uticaj na populaciju kao i koliko ih Zrenjaninci koriste saznaćemo u anketi koja sledi.
Socijalne mreže su svakako jedna od pozitivnijh strana Interneta i mnogi ljudi bi se složili sa činjenicom da zaista mogu doneti mnoštvo dobrih stvari. Sjajno su sredstvo za upoznavanje novih i povezivanje sa starim prijateljima, za promociju novih poslova kao i za razmenu informacija i mišljenja. Većina nas na društvenim mrežama ima stotine, pa čak i hiljade “prijatelja” koji redovno ažuriraju svoje profile, objavljuju fotografije i pišu statuse te na neki način konstantno komuniciraju sa nama. U stvarnom životu teško da ćete dobiti pedeset pozitivnih komentara za novu frizuru ili auto, niko vas neće javno pohvaliti zato što imate sjajan muzički ukus ili ste pronašli fenomenalan citat. Prava, živa komunikacija iziskuje mnogo više truda i vremena od društvenih mreža i retko uključuje toliko učesnika kao što je to na Internetu zato se poprilično dobro osećamo kad sa ljudima komuniciramo putem komentara i lajkova.