U Multimedijalnoj sali Gradske kuće održana je koncerencija za novinare na kojoj je predstavljen novi vizuelni identitet Kulturnog centra Zrenjanina.

Kulturni centar grada Zrenjanina dobio je novi vizuelni identitet koji podrazumeva novi logo i novi dizajn sajta. Na konferenciji održanoj u Multimedijalnoj sali Gradske kuće tim povodom su se obratili direkor Kulturnog centra Goran Marinković, urednica programa vieuzelnih umetnosti u Kulturnom centru Sandra Banjanin, zatim autor logoa Vladimir Kovač, vlasnik i direktor BS Computer Saša Bajić kao i Sloboda Milivojev ispred Persu marketa koji su dugogodišnji saradnici sa Kulturnim centrom. Koliko je bilo neophodno da Kulturni centar dobije novi vizuelni identitet i koliko će on značiti u daljem radu rekao je direktor Goran Marinković.

Urednica programa vizuelnih umetnosti u Kulturnom centru Zrenjanina Sandra Banjanin objasnila je na koji način je pokrenut proces promene vizuelnog identiteta.

Novi logo prisutnima je prezentovao autor, dr Vladimir Kovač sa Arhitektonskog fakulteta u Beogradu. U izjavi novinarima objasnio je koji je bio osnovni koncept pri njegovoj izradi.

Kulturni centar Zrenjanina ima dugogodišnju saradnju sa trgovinski  lancem Persu. Prošle godine potpisan je i sporazum o saradnji koji se tiče adaptacije prostora Kulturnog centra o čemu je govorila Sloboda Milivojev, rukovodilac marketinga Persu marketa.

Nakon vizuelnog identiteta Kulturni centar Zrenjanina će raditi na implementaciji drugih elemenata kako spolja tako i iznutra. Prema najavama direktora Marinkovića u narednom periodu radiće se na poboljšanju infrastrukture, rešavaće se problemi sa krovom i platoom koji se nalazi ispred samog Kulturnog centra.