Predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije Željko Bodrožić je rekao da medijski konkursi u zemlji služe za presipanje budžetskog novca u privatne džepove ljudi bliskim vlastima.
Ove godine sredstva za sufinansiranje medijskih projekata u Kikindi u iznosu od dvadeset sedam miliona dinara su ponovo podeljena medijima bliskim vlasti. Novac su dobili mediji čije su centrale u Kruševcu, Beogradu i u Novom Sadu. Predsednika nezavisnog udruženja novinara Srbije Željka Bodrožića smo pitali čemu u Srbiji uopšte služe medijski konkursi kada se unapred zna ko će dobiti sredstva.
Od 1. januara do 30. juna ove godine u Srbiji je raspisano sto trideset osam konkursa za sufinansiranje projekata u javnom informisanju na svim nivoima.Među konkursima koji se realizovani u prvom tromesečju, najveći iznos za pojedinačni projekat odobren je u Nišu – četrnaest koma četiri miliona dinara.Kako su preneli mediji, zanimljivo je da su na niškom konkursu četiri projekta dobila po više od sto hiljada evra, što je višestruko veći iznos od maksimuma koji se dodeljuje na republičkom konkursu Ministarstva kulture i informisanja. To pokazuje i da je budžetsko sufinasiranje medijskih projekata za pojedine vlasnike medija postalo unosan biznis što obesmišljava ideju sufinansiranja javnog interesa u javnom informisanju.