Poslednje redovno očitavanje vodomera korisnika usluga JKP Vodovod i Kanalizacija započeto je u septembru mesecu i privremeno je prekinuto 25. septembra zbog podele septembarskih računa. Ekipe su na terenu svakog radnog dana od 8 do 14 časova, a obaveza korisnika je da omoguće pristup vodomeru.
Iz Javnog komunalnog preduzeća „Vodovod i kanalizacija’’ obaveštavaju sugrađane da je redovno očitavanje vodomera nastavljeno nakon podele septembarskih računa. Do marta meseca neće biti očitavanja vodomera i korisnici će se zaduživati na osnovu prosečne potrošnje. Nešto više o očitavanju vodomera rekao je rukovodilac Službe informisanja i poslovnih komunikacija JKP „Vodovod i kanalizacija’’ Zrenjanin Siniša Gajin.
Korisnici stanje svojih vodomera mogu prijaviti do 25. u mesecu na tri načina: telefonom: svakog radnog dana od 7:30 do 13:30 časova na jedan od sledećih brojeva: 535-773 i 530-344, SMS porukom: na broj: 064/811-60-99 (0-24h), Slanjem mejla na: sluzba.ocitavanja@vikzr.rs (0-24h). Svi korisnici koji imaju eventualne primedbe na obračun mogu uputiti reklamaciju preduzeću isključivo pisanim putem na tri načina: lično na šalteru 1 u prostorijama korisničkog centra u Petefijevoj 3, putem pošte na adresu preduzeća i slanjem mejla na info@vikzr.rs.