Kada je u pitanju slab pritisak u vodovodnoj mreži Grupa Zilio pokušava odgovornost sa sebe da prebaci na JKP „Vodovod i kanalizacija“ navodima da do toga dolazi zbog učestalih havarija koje ovo preduzeće ne sanira. Javno komunalno preduzeće „Vodovod i kanalizacija“ izdalo je saopštenje u kom se navodi da se u proteklih mesec dana nije dogodila ni jedna havarija koja bi dovela do većih gubitaka vode i uticala na pad pritiska vode u mreži.
Protekle nedelje, dok su se gradske vlasti i fabrika vode hvalili zdravom pijaćom vodom i mogućnošću skidanja zabrane upotrebe vode za piće, građani Zrenjanina žalili su se na izuzetno slab pritisak vode u slavinama. Nakon toga usledio je i višečasovni prekid vodosnabdevanja, kako je rečeno, zbog rešavanja problema sa pritiskom vode.
Međutim, i posle ovih radova građani su još uvek imali problem sa slabim pritiskom vode pa su i nadalje pristizale pritužbe iz svih delova grada. Ukoliko je sve, što je direktor Grupe Zlio Bojan Dimkić rekao, urađeno postavlja se pitanje zašto je pritisak vode u mreži i dalje slab. Odgovornost za to grupa Zilio, odnosno fabrika vode, pokušala je da prebaci na JKP „Vodovod i kanalizacija“ sa navodima da do pada pritiska u mreži dolazi zbog učestalih havarija i ne saniranja istih.
JKP „Vodovod i kanalizacija“ demantovalo je ove navode u saopštenju u kom piše da za vreme vanrednog stanja sve službe ovog preduzeća rade punim kapacitetom, da se redovno vrše sanacije kvarova, kao i preventivna održavanja vodovodne, fekalne i atmosferske kanalizacije, kao i, što je najvažnije, da nema havarija na vodovodnoj mreži koje utiču na pad pritiska. U saopštenju se dalje navodi da su kompletno ljudstvo i mehanizacija iz tehničkog sektora preduzeća angažovani u cilju da se svim građanima omogući redovno vodosnabdevanje i odvođenje otpadnih voda, kako u samom Zrenjaninu, tako i u svim naseljenim mestima.
Takođe se navodi i da je u ove aktivnosti uključeno i novo specijalizovano vozilo za radove na održavanju fekalne i atmosferske kanalizacione mreže, jedno od najsavremenijih vozila tog tipa, koje je krajem prošle godine kupljeno sredstvima preduzeća i Grada Zrenjanina.
Kako kažu u JKP „Vodovod i kanalizacija“, zahvaljujući angažovanju zaposlenih na održavanju vodovodne mreže, u proteklih mesec dana nije se dogodila ni jedna havarija koja bi dovela do većih gubitaka vode i uticala na pad pritiska vode u mreži. Svi evidentirani kvarovi na mreži uspešno su sanirani i stvoreni su uslovi za neometano snabdevanje grada vodom sa postrojenja za prečišćavanje pitke vode. Radnici JKP „Vodovod i kanalizacija“ nastaviće i u narednom periodu da, kao i do sada, ulažu maksimalne napore da u vreme vanrednog stanja, a naročito u periodu ograničenja kretanja, omoguće sugrađanima maksimalne uslove neophodne za normalno funkcionisanje i pridržavanje mera zaštite od širenja korona virusa.
Iz svega ovoga čini se da Grupa Zilio prebacivanjem odgovornosti na JKP „Vodovod i kanalizacija“ pokušava da sakrije svoju nesposobnost i nerešavanje problema sa pritiskom u vodovodnoj mreži skorašnjim radovima te da izazove gnev građana prema ovom preduzeću umesto da prizna krivicu i izađe pred stanovnike Zrenjanina sa istinom da nije sposobna za održavanje vodosnabdevanja u našem gradu