Čuvena je izreka da dobroj robi ne treba reklama. Ipak, živimo u svetu medija i uticaj na gledaoce se ostvaruje upravo preko marketinga i njegovih trikova.
Koliko je važan marketing i dobro osmišljena reklama, za KTV je komentarisao glumac, humorista i satiričar Dragoljub Mićko Ljubičić.
Moderno doba postalo je doba marketinga. Reklame su sastavni deo svakog programskog sadržaja, od televizije do društvenih mreža. Potencijalni konzumenti traže se po svaku cenu i na svakom mestu. Pitali smo Mićka Ljubičića da li smatra da je dobra prodaja uslovljena dobrim marketingom ili i dalje važi ona poslovica da dobroj robi ne treba reklama.
Upitali smo našeg sagovornika i da li misli da najuspešniji brendovi koji traju decenijama unazad i prodaju svoje proizvode širom planete, treba da imaju reklamu na televiziji, ali i u javnim prostorima, na bilbordima, u javnom prevozu i svuda gde se svakodnevno kreće veliki broj ljudi.
Mićko Ljubičić osnivač je i direktor kreativnog studija Tim talenata, poznatog po zanimljivom i humanom pristupu u kreiranju reklamnih poruka. Mnogo je uspešnih projekata ostvario do sada, a talenat za oglašavanje u medijima je nešto što će ga uvek pratiti.