Angažovanje poznatih ličnosti u političkim kampanjama je sasvim legitimno i privlači glasače. Međutim, ono je prihvatljivo sve dok se u tom angažovanju ne preteruje. Korist imaju političke stranke, ali i poznate ličnosti koje su se angažovale u partijama, ali samo ukoliko nisu bile na strani onih koji su izgubili izbore rekao je čuveni advokat Toma Fila.

U nedostatku autoriteta, ali i novih političkih ideja partije sve više pribegavaju okupljanju, partijskom aktiviranju, pa i prisvajanju javnih ličnosti. Poznata je trka vlasti i opozicije koji broj javnih ličnosti podržava njihove liste. Da li javne ličnosti pomažu političkim partijama i liderima da budu prepoznatljiviji i približniji narodu i koliko to šteti ugledu javnih ličnosti koje ulaze u političku arenu pitali smo poznatog advokata Tomu Filu.

Jasan je uticaj poznatih ličnosti u marketinškoj sferi. Oni imaju pozitivan efekat na percepciju kvaliteta proizvoda i njegovu prodaju, lakše poverujemo u poruke i informacije koje nam upravo poznate ličnosti prenose, ali te poruke i bolje pamtimo. Pretpostavka je da isti princip važi i kad su u pitanju stavovi za koje se zalažu, pa je očekivano da njihova podrška političkim partijama donese veći rejting. Međutim, angažovanje poznatih ličnosti u predizbornim kampanjama često može biti i podvala, mamac za glasače, dimna bomba, a ostaje činjenica da javne ličnosti teško mogu promeniti ćud politike, a politika njih može.