Kome se isplati da se predstave u KCZR redovno održavaju i pored opasnosti od širenja zaraze virusom COVID 19?
U vreme kada je došlo do značajnog povećanja broja obolelih od koronavirusa u našoj zemlji i u vreme kada je došlo do značajnog povećanja broja obolelih u samom gradu Zrenjaninu i kada je neophodno da se poštuju kako mere tako i preporuke Kriznog štaba neki smatraju da je njihova lična dobit važnija od ljudskih života. Time se, kako se čini, rukovode ljudi koji organizuju pozorišne predstave u Kulturnom centru Zrenjanina pa tako u ovoj kulturnoj ustanovi boravi velik broj ljudi između kojih nema distance, a u velikom broju slučajeva posetioci predstava ne nose ni zaštitne maske.
Zabrinuti za zdravlje naših sugrađana s obzirom na činjenicu da je došlo do pojave većeg broja zaraženih koronavirusom u našem gradu i zbog sumnje da bi ovakvi događaji mogli da ponove veliki talas zaražavanja, kao onaj koji je usledio nakon fudbalske utakmice između Partizana i Crvene zvezde, posetili smo Kulturni centar Zrenjanina gde smo razgovarali sa direktorom centra, Goranom Marinkovićem, koji nam je rekao da se predstave koje se održavaju u amfiteatru Kulturnog centra održavaju u okviru programa kulturno leto, a u organizaciji agencije na čijem čelu je Ljubiša Šljapić, čija agencija ubira ceo prihod od svih predstava dok se usluge Kulturnog centra koriste i za prodaju karata i za logističku podršku tokom predstave.
Krizni štab Grada Zrenjanina zasedao je nekoliko puta u toku proteklih dana, ali čini se ne baš slučajno, nije doneo odluku koja se tiče zaštite posetilaca kulturnih događaja u gradu, kao što su predstave u Kulturnom centru. Razlog tome je što pojedinci imaju veoma dobre i unosne razloge za održavanje ovih predstava. Ono što nas je najviše zanimalo bilo je ko zarađuje novac od predstava koje se održavaju u amfiteatru Kulturnog centra odnosno kome je novac miliji od zdravlja ljudi.
Kao što ste tokom ovog priloga i imali priliku da vidite prostor koji prima 350 ljudi bio je popunjen do poslednjeg mesta što ipak nije mala posećenost i što znači da je Agencija Ljubiše Šljapića samo od prodaje ulaznica zaradila 210.000 dinara. Kada se od toga odbije zakup koji agencija plaća Kulturnom centru i koji iznosi 20.000 dinara i kada se odbije cena predstave koja iznosi oko 100.000 dinara ostaje i dalje prilično dobra zarada. Nije teško pogoditi ko stoji iza agencije Ljubiše Šljapića. U pitanju su isti ljudi koji su svoje interese stavili ispred potrebe za zdravom pijaćom vodom u Zrenjaninu: Goran Knežević i Nenad Karapandža. Ako su svoju dobit stavili ispred osnovnog ljudskog prava – prava na vodu ne čudi ni što im je lično bogaćenje prioritet u odnosu na zdravlje sugrađana.