JKP Vodovod i kanalizacija Zrenjanin sprovešće anketu o zadovoljstvu korisnika uslugama ovog preduzeća kako bi unapredilo kvalitet svojih usluga i međusobnu komunikaciju sa korisnicima. Anketa će biti sprovedena od 25. novembra do 25. decembra.
JKP Vodovod i kanalizacija Zrenjanin 25. novembra započelo je ispitivanje zadovoljstva korisnika uslugama koje pruža. Ispitivanje zadovoljstva korisnika je zakonska obaveza, ali i način da ovo preduzeće unapredi kvalitet svojih usluga i međusobnu komunikaciju sa korisnicima. Anketa, koja će trajati do 25. decembra, biće sprovedena u samom gradu i u svim naseljenim mestima gde JKP Vodovod i kanalizacija Zrenjanin pruža svoje usluge. Po završetku ankete javno će biti objavljeni rezultati i izveštaj o sprovedenom ispitivanju.
Ispitivanje je organizovano i sprovodi se u skladu sa Metodologijom sprovođenja ispitivanja zadovoljstva korisnika koju je nedavno publikovala Skupština gradova i opština uz pomoć Švedske, a nakon završenog projekta koji se odnosio na ispitivanje zadovoljstva korisnika u kom su učestvovale jedinice lokalne samouprave Srednjobanatskog okruga i u kom je ispred grada Zrenjanina učestvovalo upravo JKP Vodovod i kanalizacija.
Ciljevi ispitivanja su poboljšanje usluga i korišćenje dobijenih podataka za izradu planova za narednu godinu, uključenost komunalnih službi u ispitivanje zadovoljstva korisnika, unapređenje komunikacije između građana i komunalnih preduzeća i jedinica lokalne samouprave, kao i unapređenje zaštite životne sredine usled bolje informisanosti i višeg nivoa svesti građana.
Anketu o zadovoljstvu korisnika uslugama JKP Vodovod i kanalizacija možete popuniti ovde: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdCFvnJolY_v6G9qi8m3p1BoNuQ5eHs946KaFuaC1E17txypA/viewfor