Govoreći o stanju u srpskom novinarstvu, novinar Teša Tešanović se posebno osvrnuo na štampane medije, ističući da su dnevni listovi koje vlast finansira puni dezinformacija, kao i da se na naslovnim stranama uglavnom nalaze starlete i rijaliti zvezde, a sve u cilju da se skrene pažnja čitalaca sa važnijih dešavanja.
Senzacionalizam pri izveštavanju način je da se privuče što veći broj ljudi kojima bi bio podeljen određeni sadržaj. Ipak, novinarska etika obavezuje zaposlene u novinarstvu na objektivnost u izveštavanju. Upitali smo novinara Tešu Tešanovića da li se ova etika poštuje ili je nju nadjačala komercijalizacija i mogućnost zarade od određenih vesti.
Poštovanje etičkih kodeksa nije uvek zastupljeno pri izveštavanju kako elektronskih, tako i štampanih medija, pogotovo onih koji se smatraju tabloidima. Petar Jeremić, menadžer za etičke standarde u Adria Media Group kojoj pripada i list “Kurir”, rekao je da je “Kurir” tabloid i da neće postati druga “Politika”, niti to želi, ali je istakao da se radi na povećanju etičkih standarda i da je ovaj list napredovao u tom smislu. Novinar Teša Tešanović, kao jedan od većih problema istakao je dezinformacije koje režimski mediji šire o bilo kome za koga procene da može predstavljati političku pretnju, pa iako zbog toga dobijaju tužbe, to ih mnogo ne dotiče jer se nijedan od režimu bliskih listova ne finansira iz sopstvenih izvora. Takođe, jednom izrečena neistina o nekome, čini toj osobi štetu, makar ta osoba kasnije i dobila proces na sudu, naglasio je Tešanović.