Velibor Vukašinović, bivši direktor JAT-a, rekao je da su Jat Ervejz i Er Srbija zapravo ista firma, što pokazuje isti matični broj i PIB, kao i da je već u okviru JAT Ervejza postojala odluka o proširenju flote.
Pre sedam godina nacionalna aviokompanija pod imenom JAT posle 86 godina postojanja otišla je u istoriju. Tada je sa beogradskog aerodroma poleteo prvi avion Er Srbije, kompanije koja je nasledila JAT. Jedna od prvih odluka novog menadžmenta bila je prelazak na korišćenje novog tipa aviona Erbasa, umesto američkog Boinga. Upitali smo bivšeg diretkora JAT-a kako ocenjuje poslovanje Er Srbije i da li je odluka o korišćenju aviona tipa Erbas bila ispravna.
U toku prethodne godine, nacionalnoj avio kompaniji Er Srbija isporučena su dva aviona Erbas A319, kojima je ranije upravljala avio-kompanija Adrija ervejz. Prvobitno je trebalo da avioni, koji su stigli iz Tuluza, budu isporučeni u martu, ali je to odloženo za oktobar zbog pandemije korona virusa. Nakon izbijanja pandemije, Er Srbija je vratila Erbas A320 i ATR72 vlasnicima, pošto je joj je istekao ugovor o zakupu. Osim toga, jedan od preostala tri Boinga 737-300 u floti Er Srbije nije leteo od početka pandemije i vrlo je verovatno da se neće ni vraćati u službu. Druga dva Boinga se i dalje koriste. Velibor Vukašinović, bivši direktor JAT-a, rekao je da je upravo skup lizing aviona veliki problem naše aviokompanije, kao i da ga ne čudi proširenje flote. On je naglasio da je veoma važno kakav menadžment ima ova kompanija, a da su ostali resursi, uključujući i pilote i posadu, uglavnom isti kao što su bili u Jat Ervejzu.