Arhitekta Dragoljub Bakić je rekao da aktuelna vlast hara Beogradom, da rovari i menja ga ne slušajući stručnjake i ne pridržavajući se prvobitnih urbanističkih planova, što ostavlja trajne posledice po izgled i funkcionisanje grada.
Svedoci smo toga da vlast godinama unazad menja izgled Beograda. To je rezultiralo umnožavanjem različitih mišljenja o tome da li se grad menja na bolje ili na gore. Arhitekta Dragoljub Bakić ocenio je da je izgradnja „Beograda na vodi“ velika greška, a zatim i upozorio da ta greška može usloviti nove greške, koje bi dovele do kolapsa u samom Beogradu. Zamolili smo Dragoljuba Bakića da prokomenatriše na koji način „Beograd na vodi“ metastazira i sa kojim se sve poteškoćama mogu suočiti građani u budućem periodu.
Arhitekta Dragoljub Bakić, koji je zajedno sa suprugom Ljiljanom Bakić projektovao čitavo naselje Višnjička banja u kome i sam živi, naselje Galenika, čuvenu Halu Pionir, objasnio je šta je sve Beograd nepovratno izgubio prvenstveno zbog divlje gradnje i projekta “Beograd na vodi”. On je upozorio da srpska prestonica iz dana u dan sve više gubi svoj identitet, da je postala teška za život, ali da sa gradnjom na Makiškom polju najgore tek predstoji. Bakić je dodao da je Beograd okupiran grad gde se već devet godina pljačka, otima i uništava javno dobro. On je naglasio da kada imamo okupiran grad, okupirane institucije, onda nije problem da se dobije saglasnost za bilo šta, jer partijski vojnici sede u nadležnim institucijama i rade to što im se kaže. On je više puta naglašavao štetnost projekta “Beograd na vodi” rekavši da je na tom mestu trebalo da budu izgrađene zgrade kulture – univerziteti, biblioteke, koncertne sale, muzej, ali male spratnosti, od dva do tri sprata, raspoređene u jednom ogromnom parku koji bi imao pored Save ogromno šetalište. Bakić je rekao da je generalni urbanistički plan potpuno promenjen i da sada imamo veštačko drveće u žardinjerama, umesto velikog šetališta u parku gde bi ljudi mogli sedeti pored Save. Osim estetskih problema, Bakić je rekao da će infrastrukturni problemi u budućnosti biti sve vidljiviji.