Dragan Đilas, predsednik Stranke slobode i pravde je rekao da agencije Ipsos i Faktor plus godinama unazad navodno greše kako bi obmanule birače i omogućile Srpskoj naprednoj stranci i Aleksandru Vučiću kontrolu nad biračkim telom.
Duži niz godina Aleksandar Vučić kao deo svoje kampanje koristi i istraživanja agencija Ipsos i Faktor plus na čije nekorektnosti u radu je ukazao lider Stranke slobode i pravde Dragan Đilas. On je rekao i da zahvaljujući potpunoj kontroli i uređivanju televizija sa nacionalnom frekvencijom, kao i tabloida, predsednik Srbije Aleksandar Vučić i Srpska napredna stranka kontrolišu veliki deo biračkog tela u Srbiji. Direktor kompanije Ipsos Predrag Kurčubić izjavio je da ovakve Đilasove navode smatra vidom političkog pritiska i pokušajem da se ugrozi visoka reputacija koju ova kompanija ima u javnosti i među poslovnim partnerima i klijentima. Zamolili smo Dragana Đilasa da obrazloži svoje navode u vezi sa radom agencija Ipsos i Faktor plus.
Predsednik Stranke slobode i pravde Dragan Đilas izjavio je da se u svakom objektivnom istraživanju javnog mnjenja vidi da građani Srbije nisu zadovoljni aktuelnom vlašću i naveo da agencije Ipsos i Faktor plus lažiraju podatke za Srpsku naprednu stranku. Đilas je rekao da agencije to rade u cilju ubeđivanja građana da SNS nema alternativu, ali i kako birači ne bi izašli na izbore jer, prema iznetim rezultatima, ionako nema šanse da se bilo šta promeni. On je naglasio da vlasnici te dve agencije, Marko Uljarević i Vladimir Pejić prognoziraju Srpskoj naprednoj stranci 60 odsto glasova na predstojećim izborima što bi, prema rečima Đilasa, ukoliko bi i opozicija izašla na izbore, u ovom trenutku značilo najmanje 2,16 miliona glasova. Prema navodima Dragana Đilasa, to je cifra kojoj se ni Aleksandar Vučić, ni Srpska napredna stranka nikada nisu približili. Lider Stranke slobode i pravde je naveo i nekoliko ranijih primera kada su te agencije grešile u svojim procenama, što je dovelo do obmane birača i uticalo na izborne rezultate. Đilas je dodao da su iz Stranke slobode i pravde angažovali više agencija da na mesec dana, do dva meseca, ispituju javno mnjenje i da se ti rezultati saopštavaju građanima, ali bez navođenja imena agencija, kako bi one mogle da nastave rad sa komercijalnim klijentima. On je istakao i da nema potrebe da iz Ipsosa odgovaraju vučićevskom retorikom, već bi bilo bolje da daju odgovore na konkretna pitanja koja je postavio u vezi sa njihovim radom.