S obzirom na činjenicu da korporativni fašizam hoće svakoga ko se ponaša u skladu sa svojim životnim principima da poništi, ekonomista Branko Dragaš smatra da će se Novak Đoković naći pred velikom dilemom – da li da odbrani integritet svoje ličnosti ili da se pokori korporativnom fašizmu.
Ujednom svom tekstu ekonomista Branko Dragaš je napisao da je tenis omiljeni sport privilegovane kaste Upravljača sveta i da veliki problem nastaje kada svetski šampion i čovek koji je sve pokorio u nadmetanju, koji suvereno dominira na terenu, postaje nedostižni Novak Đoković, pripadnik varvarskog, primitivnog, pobunjeničkog naroda, hajduka i ustanika, koji su hiljadama godina večiti remetilački faktor na Balkanu, koji vekovima nerviraju krstaše, koji su nepredvidivi, neobuzdani, nerazumljivi i neprihvatljivi za Upravljače sveta. Zamolili smo Dragaša da prokomentariše skora događanja na Australijan openu i odnos australijskih vlasti prema Novaku Đokoviću.
U tekstu pod naslovom „Gvozdena Peta“ ekonomista Branko Dragaš je napisao da totalitarna društva u kojima živimo teže da uspostave jednoumlje, guše slobodu, kreativnost , različitost i pobunu osvešćenog pojedinca, jer se plaše da se ne sruši uspostavljeni totalitarizam, koji nastoji da potpuno porobi svakog člana društa i da izbriše sve različitosti. Ukoliko se neki hrabri i misleći pojedinac pobuni, totalitarni sistem ga kažnjava, a ako je dosledan i uporan u tome, ako se ne predaje i širi zarazu slobode i različitosti, onda ga Gvozdena Peta gazi, jer u korporativnom fašizmu ljudski život ne znači ništa.
Branko Dragaš u pomenutom tekstu ističe da je Novak Đoković, kao pripadnik naroda koji je stvorio prvu evropsku civilizaciju toga svestan i ponosan na tu drevnu srpsku istoriju. Postao je nepobedivi svetski šampion i Upravljači sveta to ne mogu da podnesu, te moraju njegovu dominaciju nekako da prekinu. Novak nije programirani robot, već ljudsko biće, koji poseduje duhovnost, inteligenciju, misli svojom glavom i na taj način ruši uspostavljeni totalitarni sistem iz temelja, čime i sebe dovodi u veliku opasnost, jer je postao simbol slobode porobljenog digitalnog sveta, a korporativni fašizam ne podnosi takve slobodne i misleće pojedince.