Predsednica Vlade Republike Srbije Ana Brnabić poručila je danas, nakon potpisivanja ugovora o franšizi, kojim je hotel „Fruške Terme“ u Vrdniku postao prvi „Movenpick“ hotel u Srbiji, da podrška Vlade privredi ne može da ima velike rezultate, ukoliko ne postoje privrednici koji će svojom hrabrošću i radom napraviti odlične rezultate, kao što je to uradila Promont grupa sa „Fruškim Termama“.
Premijerka Srbije Ana Brnabić prisustvovala je potpisivanja ugovora o franšizi, kojim je hotel „Fruške Terme“ u Vrdniku postao prvi „Movenpick“ hotel u Srbiji. Ugovor su potpisali viši potpredsednik i direktor razvoja „Northern Europe Acor“ grupe Kamil Jazbek i generalni direktor „Promont grupe“ Milinko Cicmil. Brnabić je iskazala zahvalnost vlasnicima Promont grupe, porodici Cicmil, na tome što su pokazali da možemo da se takmičimo i budemo rame uz rame sa najboljima u privredi i preduzetništvu. Premijerka je dodala da je za ponos to što Srbija svojom ponudom može da se takmiči sa najpoznatijim banjskim destinacijama u svetu. Prema njenim rečima, u poslednjih osam godina radilo se na tome da svako ko dođe u Srbiju vidi našu zemlju kao otvorenu za biznis, počev od aerodroma, novog terminala, tornja, infrastrukture, podrške privrednicima. Da je Srbija otvorena za biznis, posebno u sektoru turizma i ugostiteljstva govore i brojevi. Prvih pet meseci ove godine broj turista je veći za 70,8 odsto u odnosu na prošlu godinu, a porast stranih turista je 156,2 odsto, što je neverovatno, istakla je premijerka. Ona je dodala da je samo u maju ove godine zabeležen porast u ukupnom broju turista od 86 odsto, od čega je bilo 165 odsto stranih turista.
Jazbek je ocenio da je ovo značajan i uzbudljiv projekat i iskazao zahvalnost Promont grupi na tome što su imali viziju ovog projekta. Daćemo sve od sebe da vaš hotel bude još uspešniji nego što je danas, dodao je Jazbek, dodavši da se Akor grupa već dugi niz godina zalaže za održivost, pri čemu održiv turizam podržava nacionalni park Fruška Gora. Cicmil je preneo da je za njega ovo izuzetan dan, dodavši da je u turizmu njihova kompanija prepoznata na domaćem tržištu i u tom smislu je naveo da su prošle godine došli na treće mesto po broju posetilaca, iza Sokobanje i Vrnjačke Banje, dok su u prvom kvartalu ove godine prešli na drugo mesto, odmah iza Vrnjačke Banje. Prošle godine, zapošljavali smo više od 300 radnika, a ove godine taj broj se popeo na više od 400, istakao je Cicmil.
Hotel sa 201 sobom nalazi se u Vrdniku, na obodu najstarijeg nacionalnog parka, a deo je jedne od najvećih turističkih investicija u Srbiji „Fruške terme resort“, koji nudi najveći spa, smeštajni i konferencijski centar u zemlji. „Fruške terme“ nude 12 bazena sa lekovitom, termo-mineralnom vodom koji pokrivaju više od 3.000 kvadratnih metara vodene površine. Spa centar se prostire na površini od više od 10.000 kvadratnih metara i više od 12 vrsta sauna, kao i 11 konferencijskih sala sa kapacitetom za više od 1.000 delegata istovremeno. Odmaralište je deo Strateškog master plana razvoja turizma Fruške Gore koji je usvojila Vlada Srbije 2021. godine.