Možda bi neka medijska kampanja mogla da ublaži stavove naših ljudi ali je srpski narod posle svih političkih iskustava jedan od najiskusnijih u Evropi istakao je član predsedništva Narodne mreže Vladan Glišić.
Ukoliko žele, vlasti imaju mogućnost da pomoću medija promene raspoloženje javnog mnjenja prema spoljno-političkim pitanjima, mada će uvek ostati tvrdo jezgro, pri čemu postoji i „faktor dugog trajanja“ koji utiče na stavove građana. „Ukoliko stranke na vlasti imaju interes, usmeravanjem medijskih narativa za samo nekoliko meseci mogu da dovedu do vidljivih promena u spoljno-političkim stavovima građana, uz to da uvek ostaje deo onih koji će zadržati svoj nepokolebljiv stav“, naveo je istoričar Slobodan Marković za Demostat, navodeći da to može da se prati u istraživanjima javnog mnjenja od šezdesetih godina. Svoje mišljenje o ovoj temi dao je i član predsedništva Narodne mreže Vladan Glišić.
Poslednjih deset godina u Srbiji se vodi propaganda u kojoj se uočavaju tri važne odlike – slavi se Srbija, koja se prikazuje kao neproporcionalno značajna u odnosu na svoju veličinu i ekonomsku snagu, Zapad se stalno osporava i prikazuje kao deo neke zavere protiv naše zemlje, a Rusija se predstavlja kao branilac Srbije i pravoslavlja.