Privredna komora Srbije u saradnji sa MUP organizovala je javnu raspravu o Nacrtu izmena Zakona o bezbednosti saobraćaja.
Srbija je, u pisanju izmena odredbi zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima koje se tiču upotrebe električnih trotineta koristila iskustva evropskih zemalja, jer je Evropska unija svakoj državi dala da uređuje svoje propise u toj oblasti, izjavio je načelnik Uprave saobraćajne policije pukovnik Slaviša Lakićević.
Vozači električnih trotineta će, ako zakon bude usvojen, smeti da koriste biciklističke i biciklističko pešačke staze i trake, kao i trotoare ako tih staza nema, a brzina će im tad biti srazmerna onoj kojom hodaju pešaci. Smeće i da se kreću kolovozom ako nema trotoara, ali samo na onim delovima gde je bezina vozila ograničena na 30 kilometara na čas, moraće imati svetloodbojni prsluk, a kolovoz će, osim na biciklističkoj stazi, morati da prelatze gurajući trotinet pored sebe. Izmene zakona predviđaju i da trotinetom ne sme upravljati osoba mlađa od 14 godina, a da oni starosti do 18 moraju obavezno da imaju na glavi biciklističku zaštitnu kacigu, kao i da svi moraju sa sobom da nose dokumentaciju o tom „mikromobilnom vozilu“, iz koje se vide tehnički podaci – snaga motora, maksimalna brzina i težina.