Vozači u Srbiju bi do kraja godine trebalo da dobiju mogućnost da voze novim saobraćajnicama na čak osam putnih pravaca. Toliko deonica bi na srpskim koridorima bi trebalo da bude pušteno u saobraćaj.
Ministar građevinarstva Goran Vesić izjavio je da uprkos krizi u svetu neće stati gradnja auto-puteva u Srbiji. U resornom ministarstvu kažu da će u 2023. biti završeno šest deonica na koridorima i još dve brze saobraćajnice.
Pri kraju su radovi na gradskom auto-putu od Novog Beograda do Surčina, kao i na brzoj saobraćajnici koja će Valjevo povezati sa auto-putem „Miloš Veliki“. Završava se i izgradnja na beogradskoj obilaznici do Bubanj Potoka, kao i deonica „Miloša Velikog“ do Požege, Moravski koridor do Kruševca, auto-put od Rume do Šapca, kao i deonica budućeg auto-puta ka Sarajevu od Sremske Rače do Kuzmina i prva deonica auto-puta od Niša ka Prištini, kod Merošine. Deonica od Novog Beograda do Surčina koja bi trebalo Auto-put „Miloš Veliki“ da učini bližim glavnom gradu i lakše dostupnom Beograđanima, trebalo bi, prema najavama iz Ministarstva građevinarstva, da bude okončana u martu. Ova deonica je specifična, između ostalog, po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji auto-puteva ona prolazi kroz naseljeno, gradsko područje, pa tako i zahteva posebnu tehnologiju izgradnje, a najavljeno je da će uz put biti napravljena i biciklistička i pešačka staza.
Izmeštanje tranzitnog saobraćaja iz prestonice san je koji traje duže od tri decenije. Na javi se prethodnih godina više pričalo, nego što se radilo, pa se na kompletiranje ove saobraćajnice još čeka. Situacija je svakako bolja nego ranije, jer se konačno nazire kraj radovima koji bi trebalo da trasiraju put od Batajnice do Bubanj Potoka, čime bi ova saobraćajnica konačno spojila sa Koridorom 10 u punom profilu auto-puta. Ranije je najavljivano da će cela deonica od Preljine do Požege od 30,9 kilometara biti završena do kraja 2021. godine, pa je obećanje „skraćeno“ na prvih 12 kilometara do Pakovraća, koji su pušteni u saobraćaj prošle godine. Izgradnja preostalih dvadesetak kilometara do Požege, trebalo bi da se okonča narednih meseci, najkasnije krajem 2023. Kada je reč o Moravskom koridoru, to jest auto-putu od Pojata do Preljine koji će spojiti koridore 10 i 11, završetak Sektora 1 Pojate-Kruševac od 27,4 kilometara se očekuje tokom 2023. godine. Deo od Pojate do Makrešana od 16,9 kilometara do marta i deonica Makrešane–Koševi od 10,5 kilometara do septembra 2023. godine.
Prema najavama nadležnih do jeseni bi trebalo da bude završena i deonica auto-puta između Rume i Šapca, sa mostom preko Save. U Ministratsvu građevinarstva kažu da se puštanje u saobraćaj auto-puta Ruma-Šabac očekuje u septembru 2023.