Vozači električnih trotineta će, ako budu usvojene izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, smeti da koriste biciklističke i biciklističko pešačke staze i trake, kao i trotoare ako tih staza nema, a brzina će im tad biti srazmerna onoj kojom hodaju pešaci. Moći će i da se kreću kolovozom ako nema trotoara, ali samo na onim delovima gde je brzina vozila ograničena na 30 kilometara na čas, moraće da imaju svetloodbojni prsluk, a kolovoz će, osim na biciklističkoj stazi, morati da prelaze gurajući trotinet pored sebe. Koliko su vozači električnih trotineta opasnost za saobraćaj i da li će izmene zakona doprineti većoj bezbednosti njih samih, ali i drugih učesnika u saobraćaju pitali smo potpredsednika Novog policijsko-sindikalnog saveza Milana Dumanovića.
Potpredsednik Novog policijsko sindikalnog saveza Milan Dumanović rekao je da je čitav saobraćaj u Srbiji problematičan kao i da bi Zakon o saobraćaju morao biti rigorozniji. Imali smo prethodnih godina mnogo više poginulih u saobraćaju tako da bi trebalo svi da se uključe i da svi radimo što više na prevenciji rekao je Dumanović.