Kompanija LG Electronics pokrenula je kampanju Lep Gest u pet gradova u Srbiji, od 23. maja do 14. juna, sa ciljem da unapredi korisničko iskustvo, ali i da promoviše ono što je uvek neophodno – zajedništvo i humanost. Tokom trajanja kampanje, vlasnici onih LG uređaja koji ne rade optimalno, moći će da provere stanje aparata sa LG stručnim timom. Kampanja je održana i u Zrenjaninu.
Zrenjanin je peti grad u kojem je kompanija LG Electronics pokrenula kampanju Lep gest sa ciljem da unapredi korisničko iskustvo ali i da promoviše zajedništvo i humanost. Zrenjaninci će 13. i 14. juna biti u prilici da provere stanje aparata sa LG stručnim timom koji se nalazi u Big tržnom centru.
Svi zainteresovani vlasnici LG uređaja koji žele da provere ispravnost istih, treba da se jave na telefon korisničke službe: 011/36 30 500, provere da li ispunjavaju uslove i zakažu termin za pregled svojih uređaja.