Za vreme prošlogodišnje kampanje, Srpska napredna stranka je koristila dvosatnu emisiju na Pinku za promociju, što po Zakonu o oglašavanju nije dozvoljeno, a nedavno obajavljeno istraživanje Centra za istraživačko novinarstvo pokazuje da se iza toga krije finansijska korist čija je zakonitost upitna i da toj stranci to nije prvi put. Na televiziji Pink je tri sata pre početka izborne tišine 2022. godine počela emisija „Aleksandar Vučić – dela govore“, a on je u studio Pinka ušao pravo iz frižidera i gotovo puna dva sata u udarnom terminu, zajedno sa svojim saradnicima, iznosio „završne reči“ kampanje. Zakon zabranjuje svako oglašavanje na komercijalnim televizijama duže od 12 minuta u jednom satu. Ove navode prokomentarisao je narodni poslanik Miloš Parandilović.

“To je dokaz da je cela propagandna mašinerija i sve televizije sa nacionalnom frekvencijom postavljene u služu održavanja Aleksandra Vučića i Srpske napredne stranke na vlasti. Željko Mitrović ništa drug oi ne radi na Pinku sem što održava SNS na vlasti, to je bio opis njegovog posla i jasno je da se tu ništa promeniti neće dok ovaj režim ne pade” rekao je Parandilović.