Još 16 proizvoda ušlo je u „crvenu korpu“ predsednika Srbije i oni se od 20. septembra, uz prethodnih 20 sa oznakom „Bolja cena – cena za narod“, nalaze na policama 2.500 maloprodajnih objekata iz 11 trgovinskih lanaca koji imaju više od 80 odsto udela na tržištu. Na rafovima će biti do kraja godine, ali ukoliko se izbori raspišu za početak marta, nije isključeno da se protegnu još koji mesec. Za neke pomalo komično i sa crnom notom koja svedoči o siromaštvu stanovništva, za druge dobrodošao predah od divljanja cena i prilika da se malo popravi sadržaj kućnih jelovnika, akcija „Bolja cena – cena za narod“ koju je promovisao lično predsednik Srbije Aleksandar Vučić, obuhvatila je ukupno 36 proizvoda čije je pojeftinjenje prilično. Da li će ovaj potez vlasti imati uticaja na relaksiranje kućnih budžeta ili ne s obzirom na to da se pred grejnu sezonu očekuje poskupljenje energenata koji se, za razliku od parizera, troše svakodnevno, pitali smo predsednika pokreta ,,Ljubav, vera, nada’’ Nemanju Šarovića.
„Naravno da neće jer ako pogledate koji to iznosi mogu da se uštede sa tim nižim cenama, a kolika su poskupljenja i struje i naftih derivata onda vidite da jednostavno tu postoji ogromna nesrazmera“, rekao je Šarović i objasnio da je ušteda na „Vučićevom jeftinom parizeru“ veoma mala, a da su poskupljenja energenata velika.