Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas tokom obilaska radova na tunelu Iriški venac, da će ceo Fruškogorski koridor u dužini od 47,7 kilometara biti završen za dve i po godine.
Predsednik Vučić je naglasio da prvi put Vojvodina dobija najviše novih kilometara autoputa i brzih saobraćajnica.“Mislim da nikad nije bilo toliko mostova da se grade u Novom Sadu“, rekao je Vučić i dodao da će dogodine morati da se krene u projektovanje proširenja autoputa Beograd – Novi Sad, iako će voz sve više preuzimati putnike. Ministar građevinarstva Goran Vesić je rekao da se taj projekat realizuje ispred ugovorenog roka kao i da će se od Zrenjanina do Loznice, kada budu urađeni svi planirani autoputevi i brze saobraćajnice, stizati za samo 88 minuta. Kada se tunel Munjino brdo završi, biće će to najduži dvocevni tunel u Srbiji dužine 3,5 kilometra.“Kad to završimo, otvara nam se put ka Arilju i Ivanjici s jedne strane i otvara nam se put ka Užicu, Višegradu i Zlatiboru i time smo rešili mnogo problema“, rekao je Vučić i naveo da je to velika stvar za centralnu Srbiju kao i to da je ovo ključna deonica koja će biti završena krajem junaTokom obilaska predsednik je, na pitanje novinara, komentarisao i pitanje eksproprijacije zemljišta i rekao da često, ljudi sami nisu fer, jer kada plaćaju porez na imovinu prijavljuju mnogo manju vrednost zemljišta, a kada saznaju da će kroz njihovo imanje proći auto-put preko noći traže i 50 puta više nego što su računali kada bi platili porez. Dodao je da postoji i grupa advokata, koji sami prilaze tim ljudima i za određenu naknadu, koja ide i do 15 odsto, traže od države veću sumu novca.Predsednik Srbije naglasio je da država razmišlja da pomogne vlasnicima privatnih salaša, kojih u Vojvodini ima oko stotinu i nešto i da se pomogne etno kućama u centralnoj Srbiji, od Stare planine do Bogutovačke banje i da se u to uloži mnogo para. Hoćemo da uložimo i dve milijarde da bismo obnovili regionalne i lokalne puteve“, rekao je Vučić.Prema njegovim rečima, ove godine će se uraditi 167 km auto-puteva i brzih saobraćajnica, a u toku je izgradnja je 642 km. kao i to da je zadovoljan po pitanju rada kineskih kompanija na infrastrukturnim projektima u Srbiji.“Vreme je postalo faktor i tehnologija se pomera, Kinezi pokazuju dominaciju, napreduju neverovatnom brzinom. Železnicu rade izvrsno, CRBC ne kasni ni dana, ali imamo problema na Munjinom brdu. Takođe, nemamo dovoljno radne snage,raste cena radne snage, ali još nedovoljno brzo da bi ljudi bili motivisani da rade ovako teške poslove“, rekao je predsednik prilikom obilaska radova na tunelu Iriški venac.Istakao je da kada se završe sve obolaznice i tunel ispod Kadinjače, i sve se to završi u roku od tri godine, biće kako je rekao „pesma da se ide do Tare“.