Od trenutka kada je saopštena važna i dobra vest da je Beograd pobedio na Generalnoj skupštini Međunarodnog biroa za izložbe u Parizu. i da će 2027. godine organizovati specijalizovanu izložbu EXPO – brojna su obećanja, nagađanja, ali i pitanja bez odgovora. Specijalizovana izložba pod nazivom „Igrajmo za čovečanstvo: Sport i muzika za sve“ biće otvorena u Beogradu tokom 2027. godine, a okončana 2028. godine, navodi se na zvaničnom sajtu Izložbe. U zemlji u kojoj institucije ne rade svoj posao postavlja se i pitanje ko će i kako kontrolisati trošenje novca građana i kako će se smanjiti prostor za zloupotrebe. Narodnog poslanika Demokratske stranke Nenada Mitrovića smo pitali da li EXPO predstavlja politički marketing ili ekonomski opravdano ulaganje.
,,EXPO je politički marketing jer Aleksandar Vučić ništa ne radi, a da nije marketing, Srbija ima ukupan budžet od 17,5 milijardi evra a on planira da se zaduži 20 milijardi evra za projekat koji je niže kategorije tog sajma’’ rekao je narodni poslanik Demokratske stranke Nenad Mitrović. Dodaje i da je problem što se ništa ne radi transparentno jer kompletan novac uzima od Kineza pod ko zna kakvim kamatama. ,,Expo je siguran gubitak za državu Srbiju’’, zaključio je on.