Procene su da je vrednost kampanje za lokalne izbore koji su održani 2. juna približno 60 odsto vrednosti kampanje iz decembra 2023. godine, a iz različitih budžeta podeljeno je 1,4 miliona evra, izjavio je danas programski direktor Transparentnosti Srbija Nemanja Nenadić.
Programski direktor Transparentnosti Srbija Nemanja Nenadić je, na konferenciji za novinare, rekao da se u novu kampanju ušlo bez rešavanja ključnih pitanja iz prethodne kampanje u pogledu kontrole troškova, a viđeni su novi vidovi mogućih zloupotreba i kršenja propisa.
Prema rečima koordinator istraživanja Zlatka Minića, ono što je registrovano od 7. do 30. maja je potpuna dominacija Srpske napredne stranke, odnosno potpuna dominacija Aleksandra Vučića lično.
Vučić se pojavio na naslovnicama 169 puta, u 89 odsto slučajeva u pozitivnom kontesktu, a Savo Manojlović 18 i to u trećini u pozitivnom svetlu, a dve trećine u negativnom, rekao je Minić. On je dodao da su se na naslovnicama Vučić i ostali lideri sa liste oko SNS pojavili ukupno 280 puta i to 88 odsto u pozitivnom svetlu, a svi ostalo zajedno su imali 69 pojavljivanja, od toga 60 odsto u negativnom tonu.
Na konferenciji za novinare Transparetnost je navela da su sve televizije sa nacionalnom frekvencijom ovog puta objavile cenovnike za političko oglašavanje, dok to nisu učinile sve kablovske televizije.