Pošta Srbije predstavila je emisiju prigodnih poštanskih maraka u čast 75. umetničke sezone Nacionalnog ansambla “Kolo”.
O značaju i doprinosu Ansambla “Kolo” na polju razvoja kulture i kulturne diplomatije i filatelističkom izdanju, na događaju su govorili v.d. direktora Pošte Srbije Zoran Anđelković i v.d. direktora Nacionalnog ansambla “Kolo” dr Zdravko Ranisavljević.
Dr Zdravko Ranisavljević istakao je da Ansambl narodnih pesama i igara “Kolo” koji u ovom trenutku broji 100 zaposlenih, teži ka razvijanju sopstvenih kapaciteta na korist nacionalne kulture i kulturne politike naše zemlje.
U umetničkom delu programa, nastupili su vokal Ivana Kojadinović i igrači koji su izveli koreografiju “Trojno”, čobansko nadigravanje iz Istočne Srbije.
Filatelističko izdanje priređeno je uz stručnu saradnju Ansambla “Kolo”, dok je umetnička obrada izdanja delo Miroslava Nikolića i Nadežde Skočajić, kreatora maraka Pošte Srbije. Na prigodnoj poštanskoj marki je portret Olge Skovran, koreografkinje, pedagoga, osnivača i direktora ansambla “Kolo” i logotip ansambla – dva igrača u karakterističnom pokretu za narodnu igru.