United Media pokrenula je u Srbiji novi politički nedeljnik Radar koji izlazi svakog četvrtka, a publici je dostupan i kroz digitalno izdanje Radar.rs. Tim iskusnih novinara čitaocima donosi istraživačke priče, analize političkih i društveno ekonomskih zbivanja u zemlji i svetu kao i intervjue sa zanimljvim ličnostima koje imaju šta da kažu. Radar osvetljava i otkriva društvene i socijalne anomalije i ekonomske mitove, kritički analizira kulturni spektar, kreativne procese i kulturne politike. Potpuno nezavisan od svih vrsta pritisaka, novi nedeljnik je namenjen pojedincima koji, pre svega, cene kvalitet. Milana Ćulibrka, urednika ekonomije u Radaru, smo pitali kako je zadovoljan dosadašnjim radom ovog nedeljnika.
„Kad smo kretali u tu avanturu nismo ni mi očekivali da će da bude takvo interesovanje čitalaca. Pre svega, kroz prodati tiraž koji je veći od svih drugih nedeljnika zajedno u Srbiji, a s druge strane za relativno kratko vreme, za praktično pola godine, naš sajt je posetilo dva miliona korisnika, čitaju se tekstovi, svaki dan je poseta velika, neočekivano velika, moram da priznam“, rekao je Ćulibrk naglašavajući da u ovoj zemlji još uvek ima ljudi kojima je stalo da saznaju punu istinu, ne samo šta se desilo nego i zašto se desilo, kako se desilo i kakve mogu biti posledice u narednom periodu.