Beograd se izgrađuje, ali razvoj saobraćajne infrastrukture ne prati izgradnju stambenog i poslovnog prostora, rečeno je na tribini „Kako da Beograd izađe iz (saobraćajnog) zastoja“.

Tribinu je organizovala Inicijativa „Beograd ne može da čeka“.

Saobraćajni inženjer Dušan Milanović je naglasio da se javni gradski saobraćaj u Beogradu urušava.

Saobraćajni inženjer Gradimir Stefanović ocenio je da „postoji prostor da se tramvajski sistem dalje modernizuje i da ne utiče na razvoj metroa“. Upozorio je na to da je nemoguće ignorisati tramvajski sistem zbog toga što nam treba metro.

Saobraćajni inženjer i koordinator sindikata u Gradskom saobraćajnom preduzeću Beograd ukazao je na to da oko 25 odsto budžeta Grada Beograda „odlazi na javni prevoz“.

Banković je rekao da se u Beogradu „21 subjekt bavi nekim stvarima vezanim za javni prevoz“ i dodao da je glavnom gradu potrebna jedna kompanija „koja će obuhvatiti sve što se tiče“ te vrste prevoza.