Elektrodistribucija Srbije objavila je danas da je uvela novu digitalnu uslugu prijave očitanih stanja brojila u mobilnoj aplikaciji EDS i na kompanijskom sajtu www.elektrodistribucija.rs.
Na ovaj način korisnicima je omogućeno da sami dostave stanje mesečne potrošnje električne energije putem aplikacije, navedeno je u saopštenju.
Kako je objašnjeno, kako bi usluga mogla da se koristi, potrebno je da se instalira aplikaciju EDS sa Gugl plej prodavnice ili da se u internet pretraživaču otvori stranicu elektrodistribucije.
Video uputstvo je dostupno na Youtube nalogu EDS.
Za ispravnu prijavu potrebno je popuniti obeležena polja i dodati fotografije brojila na kojima se vidi stanje niže i više tarife, odnosno ukupno stanje za jednotarifna brojila.
Objašnjeno je i da se šifra mernog mesta ili ED broj može pronaći u gornjem levom uglu na prednjoj strani računa za električnu energiju, a broj brojila na zadnjoj strani u tabeli sa očitanim stanjima.
Prijave očitanih stanja brojila mogu da se pošalju od 1. do 10. dana u mesecu, kako bi se ispoštovali rokovi za obradu i slanje podataka snabdevaču radi izrade računa.
„Uvodimo nove usluge da bismo se približili korisnicima i pratili njihove potrebe. Modernizujemo mrežu i širimo primenu informacionih tehnologija u poslovanju sa ciljem da osiguramo pouzdano i stabilno napajanje električnom energijom i kvalitetne usluge za 3,8 miliona korisnika“, rekla je v. d. direktora EDS Biljana Komnenić.
Podseća se i da je korisnicima već nekoliko meseci omogućeno i da na mobilni telefon redovno dobijaju obaveštenja o planiranim prekidima u snabdevanju električnom energijom za naredni dan, u izabranoj opštini, a mogu i anonimno da prijave neovlašćenu potrošnju električne energije.
Aplikaciju EDS za sada mogu instalirati vlasnici telefona sa Android operativnim sistemom, a radi se i na razvijanju verzije za IOS, te će i vlasnici ajfon mobilnih telefona ubrzo moći da koriste aplikaciju, navedeno je u saopštenju.